Žádost o stanovisko MČ Brno-střed k navržené dispozici s nemovitým majetkem města Brna

zivotni_situace_25_1.png

  1. Identifikační číslo
    ----------

  2. Kód
    DOM_04

  3. Pojmenování (název) životní situace
    Žádost o stanovisko MČ Brno-střed k navržené dispozici s nemovitým majetkem města Brna

  4. Základní informace k životní situaci
    Jedná se o stanovisko MČ Brno-střed k odprodeji (pronájmu, zřízení služebnosti…) nemovitých věcí, které jsou ve vlastnictví statutárního města Brna.

  5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)
    Žádost o odprodej (pronájem, zřízení služebnosti…) nemovitých věcí může podat vlastník nemovité věci, nebo jím pověřená osoba na základě ověřené plné moci, a dále fyzická nebo právnická osoba, která má s požadovanou nemovitou věcí určitý záměr.

  6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace
    Žádost o odprodej (pronájem, zřízení služebnosti) nemovité věci musí mít písemnou formu.

  7. Jakým způsobem zahájit řešení životní situace
    Podáním písemné žádosti na adresu Úřadu městské části Brno-střed, Odbor dopravy a majetku, Dominikánská 2, 601 69 Brno (v případě nemovitých věcí svěřených do správy MČ Brno-střed), na Magistrát města Brna, Majetkový odbor, Malinovského nám. 3, 601 67 Brno (v případě nemovitých věcí nesvěřených do správy MČ Brno-střed).

  8. Na které instituci životní situaci řešit
    V případě svěřených nemovitých věcí na ÚMČ Brno-střed, v případě nesvěřených nemovitých věcí na Magistrátu města Brna.

  9. Kde, s kým a kdy životní situaci řešit
    Odbor dopravy a majetku ÚMČ Brno-střed, Majetkový odbor, příp. Bytový odbor Magistrátu města Brna

  10. Jaké doklady je nutné mít s sebou
    V případě svěřených nemovitých věcí musí písemná žádost obsahovat:

    • jméno, příjmení, bydliště, je-li podnět podán fyzickou osobou
    • obchodní název, IČ a sídlo, je-li podnět podán právnickou osobou
    V případě nesvěřených nemovitých věcí musí žádost obsahovat náležitosti dle požadavku Magistrátu města Brna
  11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici
    V případě svěřených nemovitých věcí není formulář stanoven, u nesvěřených nemovitých věcí je třeba využít formuláře Majetkového odboru Magistrátu města Brna.

  12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit
    Nejedná se o správní řízení – poplatky se neúčtují

  13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení
    Lhůta pro vyřízení není stanovena.

  14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace
    V případě svěřených nemovitých věcí nejsou.
    V případě nesvěřených nemovitých věcí se jedná o Odbor územního plánování a rozvoje Magistrátu města Brna (tzv. OÚPR MMB), příp. o další dotčené odbory MMB.

  15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány
    V případě svěřených nemovitých věcí uzavřít příslušnou nájemní smlouvu.

  16. Elektronická služba, kterou lze využít
    Podání s ověřeným elektronickým podpisem, který vydal akreditovaný poskytovatel certifikačních služeb, lze učinit na elektronické adrese podatelna(zavináč) brno-stred.cz. Bez použití zaručeného elektronického podpisu je nutno podání do 5 dnů potvrdit písemně nebo ústně do protokolu. Ve stejné lhůtě je třeba předložit veškeré požadované přílohy.

  17. Podle kterého právního předpisu se postupuje

    • Zákon č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů
    • Zákon č. 89/2012 Sb. občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů
    • Obecně závazná vyhláška č. 20/2001, kterou se vydává Statut města Brna, ve znění pozdějších obecně závazných vyhlášek
  18. Jaké jsou související předpisy

    • Zákon č. 256/2013 Sb., o katastru nemovitostí, ve znění pozdějších předpisů
    • Zákon č. 151/1997 Sb., o oceňování majetku, ve znění pozdějších předpisů
  19. Jaké jsou opravné prostředky a jak se uplatňují
    Nejsou

  20. Jaké sankce mohou být uplatněny v případě nedodržení povinností
    Nejsou

  21. Nejčastější dotazy
    ----------

  22. Další informace
    ----------

  23. Informace o popisovaném postupu (o řešení životní situace) zdrojů nebo v jiné formě
    ----------

  24. Související životní situace a návody, jak je řešit
    ----------

  25. Za správnost popisu odpovídá útvar
    Odbor dopravy a majetku ÚMČ BS, oddělení majetku

  26. Kontaktní osoba
    Ing. Šárka Vodáková, pověřená vedením Odboru dopravy a majetku ÚMČ BS, Dominikánská 2, 601 69 Brno, tel. 542 52 63 65, e-mail: podatelna(zavináč)brno-stred.cz

  27. Popis je zpracován podle právního stavu ke dni
    1.4.2017

  28. Popis byl naposledy aktualizován
    1.4.2017

  29. Datum konce platnosti popisu
    Bez omezení

  30. Případná upřesnění a poznámky k řešení životní situace
    ----------

Kalendář akcí

< 2019 >

Všechny akce

Po Út St Čt So Ne
        1 Nabízení biblické... (Akce třetích stran)
1. 03. 2019, 09:00 - 31. 03. 2019, 19:00
2 3
4 5 Brněnský fašank 2019 (Akce třetích stran)
5. 03. 2019, 16:00 - 5. 03. 2019, 22:00
6 Anonymous for the... (Akce třetích stran)
6. 03. 2019, 16:00 - 6. 03. 2019, 19:00
Dny elektronové... (Akce třetích stran)
6. 03. 2019, 18:30 - 6. 03. 2019, 21:00
7 8 9 10
11 12 13 14 15 Studentská stávka... (Akce třetích stran)
15. 03. 2019, 09:00 - 15. 03. 2019, 13:00
Queer Ball 2019 (Akce třetích stran)
15. 03. 2019, 19:00 - 16. 03. 2019, 04:00
16 Veřejné... (Akce třetích stran)
16. 03. 2019, 09:00 - 16. 03. 2019, 10:00
17
18 19 Nabízení biblické... (Akce třetích stran)
19. 03. 2019, 09:00 - 22. 03. 2019, 17:00
20 Běh s Jedním světem (Akce třetích stran)
20. 03. 2019, 18:00 - 20. 03. 2019, 20:00
21 22 23 Běh Lužánkami,... (Akce třetích stran)
23. 03. 2019, 06:00 - 23. 03. 2019, 15:00
Modlitební průvod (Akce třetích stran)
23. 03. 2019, 11:30 - 23. 03. 2019, 13:00
Modlitební... (Akce třetích stran)
23. 03. 2019, 12:00 - 23. 03. 2019, 13:00
24
25 26 27 28 Anonymous for the... (Akce třetích stran)
28. 03. 2019, 17:00 - 28. 03. 2019, 20:00
28. Jarní ples... (Akce třetích stran)
28. 03. 2019, 18:00 - 29. 03. 2019, 01:00
29 30 31
 

Portálové řešení QCM, s.r.o.