Místo, kde Vám pomohou s řešením Vaší úřední záležitosti. Pracovníci Miniúřadu poskytnou základní poradenství, nasměrují Vás ke kompetentním úředníkům tak, abyste k nim přicházeli již vybaveni potřebnými informacemi i formuláři. Cílem Miniúřadu je minimalizovat čas klientů strávený na úřadě. Miniúřad disponuje formuláři, pomůže s jejich vyplněním, ověří podpisy či kopie, poskytne služby Czech POINT. Miniúřad naleznete v prostorách Úřadu městské části Brno-střed na Dominikánské ulici č. 2. Ve dnech pondělí až čtvrtek Miniúřad pracuje až do 18 hodin, své záležitosti mu tedy můžete svěřit i po běžných úředních hodinách.
Kompetence Miniúřadu
- Czech POINT
- ověřování podpisů a listin
- poradenství s životními situacemi
- pomoc s vyplněním žádostí a formulářů
Pracovníci Miniúřadu
Bc. Iveta Fišerová
e-mail: iveta.fiserova@brno-stredcz
telefon:+420 542 526 379
Bc. Markéta Nekulová
e-mail: marketa.nekulova@brno-stredcz
telefon:+420 542 526 378
Vítězslav Nedbal
e-mail: vitezslav.nedbal@brno-stredcz
telefon:+420 542 526 379
Pracovní doba
Pondělí | 8:00-18:00 |
Úterý | 10:00-18:00 |
Středa | 8:00-18:00 |
Čtvrtek | 10:00-18:00 |
Pátek | 10:00-14:00 |